Rendelés menete

A rendelés regisztrációval vagy regisztráció nélkül is lehetséges.

1.  Ha a kiválasztott termék(ek) a kosárban van(nak) válassza ki:

– a szállítási módot (személyes átvétel, posta pont, MOL posta pontos ill. csomagautomatás átvétel)

– a kupon-kedvezmény érvényesítését

2.  Utána tovább a pénztárhoz.

– itt tudja megadni számlázási ill. szállítási adatait, és megjegyzéseit

– A megjegyzés rovatba kérem írja be a kiválasztott postapont, MOL postapont v. csomagautomata átvétel helyét!

partner_logo

3.  A pénztárnál kiválaszthatja:

– a fizetési módot (készpénz, utánvét, átutalás)

4.  A megrendelés gomb megnyomásával véglegesíti rendelését.

 

Elfelejtett jelszó kérése:

A bejelentkezésnél az új jelszóra kattintva meg kell adni az e-mail címet és utána a rendszer küldi az új jelszót.

Honnan tudom, hogy sikerült a megrendelés?

A megrendelésről e-mailben visszaigazolást küldünk, amely tartalmazza a megrendelt termékeket, a választott fizetési módot, szállítási címet.

Rendelés után lehet-e módosítani a szállítási címet?

Rendelés után, ha még nem adtuk fel a csomagot akkor változtatni lehet az anciszappan@gmail.hu e-mail címre küldött levéllel.

Garancia:  Az Ön által megrendelt termékeinkre 100% pénz visszafizetési garanciát vállalunk!

Kérjük a csomagot kézbesítéskor átvétel előtt szíveskedjék megvizsgálni. A csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Bármilyen felmerülő hibáról, lejárt szavatosságról (felbontatlan termékeinkre vonatkozik) értesítse ügyfélszolgálatunkat a 06 70 365 3838-as számon vagy az info@anciszappan.hu e-mail címen.

Anci Szappan

Facebook